Elämää linssin takaa
maanantai 11. maaliskuuta 2013
Kevättä ilmassa.
keskiviikko 6. maaliskuuta 2013
Lähellä,mutta niin kaukana.
sunnuntai 3. maaliskuuta 2013
Kevätajelu
Vehkataipale
Kärnäkoski
Kärnäkoski
Partakoski
Partakoski
perjantai 1. maaliskuuta 2013
Sinitiainen
Sinitiaisia käynyt lintulaudalla koko talven , ei vain ole tullut kuvattua.
Se on kevät
vaikka pakkasta taas viikonlopuksi luvataankin.
perjantai 22. helmikuuta 2013
Kevät saapuu pikkuhiljaa
lauantai 9. helmikuuta 2013
Akvaarion uudet asukit
Haimme tänään kaksi lehtikalaa, tähänastinen sopeutuminen mennyt hyvin.
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)